[Czuwaj] Opole i GK

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Wto, 4 Mar 2008, 13:19:35 CET

Pełnomocnik GK ZHP - brzmi wyzywająco :P.

A pytam całkiem poważnie i wbrew pozorom (?) bez tezy :).
Z reszta, jak wiesz to jest kwestia w ogole zwiazana z dyskusja o
profesjonalizacji GK i społecznym nadzorze.

Natomiast troche nie rozumiem, bo jak bym był przekonany o tym, że mój
pracodawca nie daje mi ani godziwego wynagrodzenia, ani ambicji, ani
możliwości zdobycia doświadczenia, a nawet dobrej atmosfery, to bym go
zmienił...
Ty nie?

MS