[Czuwaj] Opole i GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 4 Mar 2008, 19:02:59 CET

> List motywacyjny, CV plus rekomendację proponuję złożyć na Marii
> Konopnickiej 6 i bardzo, ale to bardzo cierpliwie czekać. (w Tytysie
> dyliżans kursował raz na pół roku, ewentulane spóźnienie 3 miesiące..albo
> niech ktoś mnie poprawi)
> lub skorzystać z oferty
> http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=5515
> Ciekawe czy Sławek dostał odpowiedź?
> Jędrzej

Jędrzeju, nie wiem czy pytasz o:
1. czy SW dostał odpowiedź na zgłoszenie swojej gotowości współpracy dla
dobra Związku w reakcji na ww ogłoszenie GK? Czy też
2. na pytania do Wicenaczelnika B.? Czy też
3. na pytania o okoliczności podjęcia decyzji w sprawie Chorągwi Opolskiej?
Ale nie mam problemu z odpowiedzią, bo w każdym przypadku jest taka sama:
NIE.

Ale Ty przecież współpracowaleś w poprzednią GK i wiesz, że Teresa czy
Czarek mimo, że czytali listę "nie zniżali się" :-) do dyskutowania na niej
z instruktorami. Wiesz, "wadza to wadza" i zawsze sie wyżywi :-) Z ta
różnicą, że oni nie pozwoliliby sobie na taką kompromitację i brak
transparentności jak umieszczanie na stronie zaległych uchwał sprzed 1,5
miesiąca, a członkowie ich GK przez jakiś czas nawet mieli swoje własne
aktualizowane podstrony. I wiesz... przypomina mi się jak 15 czerwca na
Komisji d/s ZiF pewien jej członek pouczał "starą" GK jak należy prowadzić
strony ZHP...
SW