cRE: [Czuwaj] g00rek tu, g00rek tam

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 5 Mar 2008, 15:23:51 CET

Nasi wierni fani mogą nas zobaczyć jutro na TVP1 w programie Łossskot o zabójczej godzinie 23.15 (jak wiemy misja TVP w promowaniu kultury sprowadza się do spychania programów kulturalnych na póżne godziny).

Oprócz gościnnych występów maczaliśmy swoje brudne paluchy w scenariuszu tego odcinka.
Gościnnie w roli pomnika Iwo Jima i amerykańskich żuli tańczących break deance, wędrownicy i instruktorzy z Hufców: Warszawa Praga Północ i Żoliborz.

--
s00hy
citygames.pl