Re: [Czuwaj] ZI GK ZHP - Poszukujemy współpracowników ; -) jak zawsze

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Czw, 6 Mar 2008, 17:28:32 CET

Wydaje mi się, że szef Zespołu ds. Internetu mógłby wiedzieć jak pisze
się XHTML. A jak nie wie to sprawdzić. I czy oferowany jest wreszcie
jakiś konkret, czy znowu pośmiertne odznacznie krzyżem harcerskim?

pozdrawiam,
hajder