[Czuwaj] KONKURS! Było: 1 % - coś się jednak dzieje

Seascout seascout w o2.pl
Czw, 6 Mar 2008, 21:44:13 CET

Autorem hasła w tym roku jest zapewne Dorota Całka. Ale zabij mnie, ale nie
> powiem nic więcej na temat tego rocznej kampani.

O kurcze to jak przed dobrą kampanią reklamową. Super! rozumiem, ani słowa,
bo się spali za wcześnie. Zero wycieków.

To kiedy ona rusza? :D

Po pierwsze... to jak ktoś tę stronę znajdzie, to znaczy, że chciał tam
wejść. A jak chciał tam wejść, to pewnie był już zdecydowany przekazać nam
1%. A jak był zdecydowany, to takie hasło raczej go nie zniechęciło.
No pomóc tez nie pomogło... ale przynajmniej na Czuwaju jest o czym pogadać.

I zamiast szydzić, to może wzięlibyście się za pomoc i powymyślali jakieś
fajne hasła.

Jakby było ich dużo, to możnaby zrobić tak, żeby losowo się pokazywały, przy
każdym otwarciu inne (joomla tak umie - nie wiem jak super-harc-cms). :)

I - żeby były do przyjęcia - to może w tym samym stylu co? Przypomnę, że już
mieliśmy Dzień Czynu Braterskiego, teraz jest Najlepsza inwestycja w
przyszłość Polski.

No dalej! Za najlepsze stawiam kebaba :)

Seascout