[Czuwaj] KONKURS! Było: 1 % - coś się jednak dzieje

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 6 Mar 2008, 22:11:36 CET

Dnia 06-03-2008 o 21:52:52 Seascout zaproponował hasła promocyjne:

> Ideowością, wiedzą, działaniem - pomnażamy dorobek (...) Ojczyzny!
> Nasze młodzieżowe zawołanie - zrobić więcej niż nakazuje obowiązek!
> Nasza odpowiedz spekulantom to terminowa dostawa ziemniaków!

Ten styl propagandy to nawet ja już zapomniałem. A Ty to pamiętasz? A ile
to, ciekawość, lat miałeś jak komunizm się w Polsce kończył? Nie uwierzę,
że jesteś starszy ode mnie!

A może ostatnio zwiedzałeś muzeum socrealizmu w Kozłówce lub podjąłeś
studia historyczne w IPN? ;-))

MSPANC

Dziadek Darek Br...