Re: [Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 6 Mar 2008, 22:16:13 CET

06-03-08, kowlak <kowlak w gmail.com> napisał(a):

> Jaki to był adres do zgłaszania takich rzeczy? www.kwiatki.zhp.pl?? To
> chyba tak trzeba zgłosić. Ale ja nie mam śmiałości :):):)

Wiecie co jest żałosne?

Czasami do kampanii wirusowych (typ kampanii reklamowej w internecie)
wykorzystuje się strony stylizowane na totalnie nędzny i oldskulowy design.
Ludzie się na to łapią, wchodzą, przesyłają sobie takiego kwiatka innym.
Ostatnio SAMSUNG przeprowadził taką kampanię ("Pani Bożenka" jak ktoś chce
to niech pogoogla).

Myślę że mogliby uczyć się od  nas,  część stron harcerskich prezentuje taki
"poziom" że nikt kto chciałby stworzyć taką e-nędzę nie zrobiłby tego tak
mistrzowsko.

Ja rozumiem (choć słabo) taką stronę szczepu. Hufca już nie rozumiem. ALE
CHORĄGWI?

To tak jakby komendant choragwi zrobił sobie wizytówkę na obtłuszczonym
papierze śniadaniowym. Flamastrem.