Re: [Czuwaj] Służby mundurowe?

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pią, 7 Mar 2008, 08:40:05 CET

Rafale!
Cytujesz, że Adam pisał o tetrykach a nie teoretykach - to różnica
bardziej niż subtelna :)
Chyba że chodzi o tetryków intelektualnych...

=======

Ups... sorki. Rzeczywiście nie zauwazyłem...

Trudno, moge byc tetrykiem.

jeśli nie tetrycy zajmują sie w harcerstwie tym co pokazuje strona główna, to ja wole z innymi tetrykami spotkac sie za rok na kolejnej zimowej watrze w beskidach, płynąć z tetrykami DZtą po zalewie szczecińskim i zatoce pomorskiej latem, czy odwiedzic ktoras ze stetryczalych imprez non stop adventure na rowerze.

Seascout