[Czuwaj] O molestowaniu...

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 10:08:11 CET

07-03-08, Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozk%C5%82ad_normalny
>
> Myślałem, że to wiesz :)
>
> Jak rozumiem ten wtręt o krzywej dzwonowej miał
> sugerować, że zgodnie z rozkładem normalnym jakiś pedofil powinien się w
> ZHR
> pojawić. Dziesięciokrotnie rzadziej (chyba), ale powienien...

Sądzę, że Rafał wie, czym jest krzywa dzwonowa, ale to nie ma tu
zastosowania (to jest moje zdanie jako ekologa, nie jestem socjologiem).
Raczej stawiałbym na behawioryzm - procedury doboru osobniczego (z jednej
strony stopień kontroli organizacji nad kadrą, z drugiej - pęd
zainteresowanych do organizacji dostarczających okazji do styku ze świeżym
mięskiem).

DJD