RE: [Czuwaj] Służby mundurowe?

Jedrula jkuny w interia.pl
Pią, 7 Mar 2008, 10:08:46 CET

> No nie przesadzajmy. Zaprosili nas jako organizację z jaką mają
> podpisane porozumienie o współpracy.
> Przecież i z armią i policją takie kwity istnieją. Nawet ogłaszamy na
> naszych stronach, że mają wakaty.
> A w końcu oni też bywają na naszych uroczystościach.

No dobra... a co my możemy wnieść do konferencji o kobietach w służbach mundurowych (skoro nie jesteśmy służbą mundurową)?
To po pierwsze.

Po drugie... jak już musieliśmy tam iść (np. z przyczyn o  których piszesz) to musimy sie tym chwalić na stronie głównej? (Patrz hasło target - który mamy niezdefiniowany, ale którym na pewno nie są służby mundurowe).

Byliśmy na konferencji reprezentowani przez instruktora GK, a nie kogoś z Zarządu, więc ranga naszej reprezentacji była niższa.
Nie ujmując Janie, nie jest ona żadnym kierownikiem w GK ZHP.
CO mogliśmy wnieść, lub wynieść, nie wiem, może Jana, która tam była by nam przekazała, dając swoją wypowiedź do newsa.
I wtedy news miałby sens.
Ja także nie uważam, żeby publikować newsy które nic nie niosą. Jak ja je pisałem, starałem się tego nie robić.

Bo co wynika, że ktoś się z kimś spotkał. Nic. Jest to jedynie fakt do kroniki służbowych spotkań.

Jędrzej

Kochasz kobiety? Nie zapomnij o nich!
kliknij >> http://link.interia.pl/f1d47