[Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pią, 7 Mar 2008, 12:07:34 CET

Michał Górecki napisał(a):
> To  portfolio mojego wędrownika:
> http://kmita.carbonmade.com/projects/2012890

Gość jest niezły.
Jestem pod wrażeniem.

A jeżeli chodzi o strony chorągwiane, to ja np. bardzo pozytywnie oceniam..
http://www.stoleczna.zhp.pl/

Z tym, że o ile wizualnie strona wygląda całkiem fajnie (przynajmniej dla mnie), o tyle budowanie wokół niej społeczności wygląda cieniutko. I jeżeli nawet fajnie zrobiona strona nie jest w stanie wygenerować np. ruchu na forum, to dla mnie jest to kolejny dowód na to, że instytucja chorągwi nie spełnia dzisiaj swojej zasadniczej roli.

Paweł

Zobacz - 180 km/h w skodzie tatusia!
kliknij >>> http://link.interia.pl/f1d1e