Re: [Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 12:22:31 CET

07 Mar 2008 12:07:34 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> Gość jest niezły.
> Jestem pod wrażeniem.
>
> A jeżeli chodzi o strony chorągwiane, to ja np. bardzo pozytywnie
> oceniam..
> http://www.stoleczna.zhp.pl/

A ja średnio. Choć to oczywiście kwestia gustu. Strona jest mocno
cukierkowa. Rozumiem narzucone kolory, ale można było nimi trochę pograć ,
nie tak mocne.
Ale ogólnie widac nawet nowe tendencje - lekki "gloss" charakterystyczny dla
dzisiejszych stron, itp.

My wogóle traktujemy internet bardzo oldskulowo. Nie wiem ilu z was wie, że
od całkiem długiego czasu w internecie nadeszła epoka web 2.0, czyli krótko
mówiąc epoka społeczności internetowych. W Polsce to choćby początki takich
serwisów jak grono.net.

A my ciągle mamy problem z web 1.0 czyli jednokierunkowym przekazem treści w
dół. Znowu 100 lat za...

Choć ostatnio mamy wysyp harcerskich społecznościówek. Warto dodać, że
pierwszym portalem społecznościowym (takbym go jednak nazwał) było foto.zhp,
a później Łatwopalni :)