=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: [Czuwaj] Rozliczanie... przesz=C5?o=C5?ci.?=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 11 Mar 2008, 00:18:20 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > Uprzejmie informuję, że nie mam poczucia, aby którykolwiek z delegatów był
 > moim przedstawicielem. Wręcz przeciwnie. I pragnę tutaj zaznaczyć, że nie
 > wynika to z nastawienia anarchizującego, tudzież innego zbieżnego, a
 > jedynie z poczucia, że demokracja musi spełniać pewne minimalne wymagania,
 > aby być reprezentatywna.

z Twoim poczuciem lub też odczuciem nie mam co dyskutować - rzecz subiektywna

ja uważam, że zasady nie są najgorsze, praktyka niestety pozostawia wiele do życzenia

 > Czy ktokolwiek z obecnych zatrudniłby drugi raz maklera, który sprzedał
 > jego akcje po możliwie najniższej cenie? Przy założeniu, że nie chcemy
 > obniżyć obciążeń fiskalnych oczywiście...

tutaj zgadzam się z Tobą, aczkolwiek porównanie do maklera to chyba nie najlepsze rozwiązanie
makler jest tym dla giełdy lub dla inwestorów czym sprzedawca biletów dla teatru
makler jest stanowiskiem czysto technicznym
prędzej doradca inwestycyjny by tutaj pasował, tak jak krytyk teatralny w teatrze

chyba, że nie zrozumiałem Twojego porównania z maklerem

tomek