[Czuwaj] Nowy Kapelan

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 14 Mar 2008, 23:24:47 CET

"Jedrula" <jkuny w interia.pl> napisał(a):
 > Barto fajny ksiądz. Miałem z nim kilka krotnie do czynienia. Prowadził mszę
 > harcerską na przy placu Piłsudskiego za Jana Pawła II.

Potwierdzam, bardzo fajny ksiądz :) A przy tym bardzo mądry i bardzo kulturalny człowiek. I dobrze się z Nim współpracuje. W końcu to mój dyrektor :))
Tak jak napisał Jędrzej, ksiądz Ronald jest wicedyrektorem do spraw programowych katolickiego Radia Józef w Warszawie. A jednocześnie pracuje "normalnie" jako ksiądz, odprawia msze itp.

 > Jednak najważniejsze jest to, że jest/był jeszcze niedawno czynnym
 > drużynowym harcerskim i to sukcesami, więc duszpasterstwo nie jest u obce i
 > to młodzieżowe

W jednym z poprzednich meili Czesław zapytał czy nasz nowy kapelan będzie sie aktywizował tylko we wrześniu i w grudniu. Nie wiem, ale o ile znam księdza Ronalda, to spodziewał bym się zupełnie innego stylu pracy niż u dotychczasowego kapelana. Może mniej udziału w oficjalnych uroczystościach, spotkaniach z VIP-ami czy "stania pod pomnikiem", a więcej refleksji nad rolą wychowania duchowego w ZHP i rzeczywistej działalności duszpasterskiej. To czy moje przypuszczenia są słuszne to się okaże, ale w tej chwili życzę nowemu kapelanowi powodzenia na funkcji!

phm. Michał Piotrowski