[Czuwaj] Re: 15 marca

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 16 Mar 2008, 11:50:08 CET

15-03-08, Dominik Jan Domin <dominik.jan.domin w gmail.com> napisał(a):

> Ale członkowie są, i organizacja tego nie zabrania, a nawet sugerowałbym,
> ze
> pochwala.
>
> Więc świętowanie dies natalis nie powinno dziwić.
>
> Choć i mnie smuci świętowanie smutne wszystkiego co się tylko da.

Niektórzy członkowie są. To spora różnica :)
Szkoda, że korzystanie z tego kończy się na samym celebrowaniu śmierci.
Które to celebrowanie mimo tego że podobno jesteśmy krajem katolickim ma w
sobie więcej cierpienia, umęczenia i żalu niż radości... I nie wydaje mi się
to tylko charakterystyczne dla harcerstwa...