Re: [Czuwaj] Ruszył spis

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Wto, 18 Mar 2008, 22:53:40 CET

18-03-08, Robert Majer <robert.majer w gmail.com> napisał(a):

>  >
>  >  https://spis2008.zhp.pl/
>  >
>  >  Wszystko pięknie
>  >
>  >  Tylko brakuje troche informacji dla przeciętnego użytkownika co i jak z jakąś rejestracją, > uzykaniem hasła itp. Jest napisane że spis zakończy się 18 kwietnia, ALE NIGDZIE nie > jest napisane  jak zacząć.
>

> A pomyślałeś, że nie jest napisane dla tego, że osoby które są
>  upoważnione do dostępu do spisu otrzymały osobiście niezbędne dane
> [...]

Robert. To po co na stronie głównej jest adres? Jeżeli informacja ma
być kolportowana przez hufce, to po co w ogóle news na stronie? Czy z
wizerunkowego punktu widzenia jest się czym chwalić (że nadal nie mamy
rejestru członków...)

Ku ścisłości. Bardzo cieszę się, że spis jest elektroniczny i naprawdę
wierzę, że został przygotowany profesjonalnie i wszyscy będą
zadowoleni. Chodzi mi tylko o tą wiadomość - czy była potrzeba (może,
żeby dh Lucjan mógł się wykazać? :P)

pozdrawiam,
hajder