Re: [Czuwaj] Ruszył spis

Michał Sztompke sztompel w o2.pl
Wto, 18 Mar 2008, 23:21:35 CET

Żeby nie było nieporozumień. Sama idea spisu elektronicznego jest naprawdę
ciekawa i mocno trzymam kciuki, żeby się powiodła.
Moje, może trochę prowokujące pytanie koncentrowało się na braku spójności
niusa ze strony głównej z tym co jest na stronie spisu.
Pojawiła się informacja, że spis ruszył i mamy miesiąc na jego dokonanie.
Tak więc od razu wszedłem na podany link i się zdzwiłem, że tam nie ma nawet
właśnie tej informacji, że zalgować się mogą tylko osoby uprawnione.
Tylko właśnie po co ogłaszać to w taki sposób urbi et orbi, skoro, na razie
ma do tego dostęp 17 osób.
sztompel
----- Original Message -----
From: "Jedrula" <jkuny w interia.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, March 18, 2008 10:58 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Ruszył spis

Trzeba przyznać, że nieumiejętnie wpisany jest ten news. Po prostu wklejony
z Worda, czego ten CMS nie toleruje.
Ale w GK nie ma już nikogo kto by umiał się nim posługiwać.
O treści nie wspomnę, bo nie wnosi nic po za pytaniami. Smutne.

Ale ja Ci odpowiem jak zacząć.
Po prostu trzeba poczekać. Każdy hufiec i chorągiew wyznacza osobę od spisu.

musi być ona przeszkolona z ochrony danych osobowych i wtedy dostaje hasło
do spisu.
Chorągwie mają już ludzi przeszkolonych, teraz czas na hufce.
Choć ma być tak, że każdy drużynowy wpisze dane.
1. ilość członków
2. poziom drużyny

Jędrzej

----------------
http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=6011

https://spis2008.zhp.pl/

Wszystko pięknie

Tylko brakuje troche informacji dla przeciętnego użytkownika co i jak z
jakąś rejestracją, uzykaniem hasła itp. Jest napisane że spis zakończy się
18 kwietnia, ALE NIGDZIE nie jest napisane  jak zacząć.

No przepraszam, ale osoba redagujaca tego niusa na stronę główną ZHP, to
chyba nie sprawdziła o czym pisze,,,,,, jeszcze ta czcionka niusa. Czasem
wyć się chce. Dlaczego jesteśmy ekspertami w dziedzinie bylejakości :(:(:(:(

phm. Michał Sztompke
Stompel