[Czuwaj] Muzeum Ruchu Harcerskiego

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 27 Mar 2008, 21:26:04 CET

> Mieszkancy, tak.
> Ale co to ma do rzeczy ?
> ;-)
>
> Czesław

Oj Czesiu.... Nie masz dziś humoru?
Więc tak:
Przeglądając dokumenty, które przesłałeś na listę zwrócilem uwagę, że
zostały podpisane przez Wiceprzewodniczących Rady. Postanowiłem wtedy
zapytać żartobliwie, czy Rada Twojego Miasta ma Przewodniczącego, sugerując
"między wierszami", że pewnie ma tylko gość nie przychodzi na sesje lub z
innego powodu nie podpisuje uchwał i stanowisk :-)
W żaden sposób nie odnosiłem się do tematu Muzeum i nie bylo to moim
zamiarem.

Mam nadzieję, że ten przekaz niewerbalny będzie czytelniejszy...:-)
SW