Re: [Czuwaj] Ciekawy gosc zagraniczny na konferencji w ten weekend

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 6 Maj 2008, 12:05:41 CEST

Bardzo, bardzo ciekawa konferencja.

Ciekaw jestem jej wyników.

Szkoda, ze informacja została przygotowana tak późno. Ale rozumiem, że inne czynniki sie na to złozyły.

W naszym hufcu od dawna mieliśmy przygotowane warsztaty instruktorskie w tym terminie i nie moglismy ich tak po prostu przenieść. Więc nie przyjedziemy :(

W ogóle, to mam wrażenie, ze wymaga sie planowania z wyprzedzeniem tylko od druzyn. Np. propozycja programowa z okazji święta flagi ukazała sie 10 kwietnia. A większość druzyn planuje przynajmniej pracę na pół roku do przodu. Do kogo sa wiec adresowane takie propozycje? I czy nie uczy to myslenia - nie ma co planowac, bo i tak w ostatniej chwili sie cos wykombinuje?

Seascout