Re: [Czuwaj] 4 żywioły

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Śro, 7 Maj 2008, 01:02:11 CEST

> To prawda. Dodam tylko że zarówno w oczach Ewy Prędki (poprzedniej
> członkini
> ds wizerunku) jak i Doroty Całki (obecnej) kolekcja i cały pomysł z nią
> związany cieszyła się dużą popularnością. Szkoda że nie przekładało się to
> na realia... A wystarczyłoby żeby któraś GK zauwazyła jak wazne jest to
> dla
> wizerunku... Ale nic. NIE OPŁACA SIE PANIE! :]
>

> g00rek

To co ja mam teraz zrobić? Bluzy ZHP stały się częścią oficjalnego
umundurowania w moim środowisku, jak mi dojdzie ktoś nowy to już bluzy mieć
nie będzie? I powrócimy do obciachowych bluz w plamy lub innych wojskowych?
A bluza z kapturem bluzie z kapturem nie równa, więc kupno w zwykłym sklepie
odpada...