[Czuwaj] Katowice - dojazd na lotnisko

kiub' kiubik w wp.pl
Pon, 12 Maj 2008, 11:25:27 CEST

Dnia 12-05-2008 o godz. 11:02 Robert Majer napisał(a):

> Katowicach z dworca PKP? Ile to zajmie?

> http://www.pkm.katowice.pl/
> Robert Majer

Ale on jedzie o 4. i potem o 8. :)
Dlatego pytałem o inne możliwości.
I najlepiej szybsze. To tak daleko jest, Robercie?

Pozdrawiam,
JK

To ptak! To samolot! To wydra! NIE, to Ultrapies!
To super bohater Disneya, który lata, szczeka i ratuje świat
przed złem! Wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Ultrapies już
na Disney DVD! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fultrapies.html&sid=348