[Czuwaj] ustawa o harcerstwie - co to takiego?

Kamil Wais kalimu w wp.pl
Pon, 12 Maj 2008, 18:57:35 CEST

Tomasz Kazubski pisze:
>  > Wiem cokolwiek na ten temat, jednak obecnie nie jestem w stanie
>  > angażować się aktywnie w dyskusje na liście, szczególnie jeśli temat
>  > wymaga większej ilości pracy i czasu jakie trzeba by mu poświęcić.
>  >
>  > Jeśli zainteresowanie jest autentyczne i w dodatku nieprzemijalne mogę
>  > podjąć przygotować się materiał na ten temat w przyszłości.
>  >
>  > Kamil Wais
>
> tak jak pisałem wcześniej, miałem odezwać się później,
> [...]

Tomku na razie ciągle trudno mi się zabrać za dodatkowe harcerskie
tematy, ale będę o tym pamiętać i postaram się wygospodarować na to
trochę czasu w przyszłości. Jeśli uda mi się wypracować jakiś konkretny
materiał dam znać na listę.

Pozdrawiam, Kamil Wais

Chcesz wiedzieć o ZHP...
            ...czego nie wiedzą inni?