Re: [Czuwaj] Numer specjalnościowy w "Harcerzu Rzeczypospolitej"

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 23 Maj 2008, 09:44:27 CEST

W dniu 23 maja 2008 08:51 użytkownik czesiek.harcerstwo <
czesiek w harcerstwo.net> napisał:

> Już jest gotowy:
>
> http://www.hr.bci.pl/articles.php?cat_id=18
>
> W numerze m.in.:
> Rafał Klepacz pisze o mulitaskowości młodzieży,
> Wiktor Wróblewski o tym, jaką rolę pełnią specjalności w ZHP,
> a Rafał Myszka jak wprowadzić specjalność do drużyny.
>
> Część tekstów jest nowych, część znanych.
> Chodziło nam o to, by dać w miarę pełny obraz tego,
> czym są, czym mogą być i czym być powinny
> specjalności w harcerstwie.
> Zapraszamy do czytania.
>
> Maciej Pietraszczyk
> ("opiekun" numeru)

> [...]

Maćku nie wiem czy czytasz listę ale rozumiem, że robi to Czesiu więc,
któryś z Was pewnie będzie potrafił odpowiedzieć. Maciek przedstawia
się/jest przedstawiany jako szef wydziału specjalności GK ZHP (który to
wydział jest nota bene wyżej w strukturze GK niż powiedzmy zespół zuchowy
czy harcerski). Po pierwsze oczywiście serdecznie Ci gratuluję wyboru ale
mam pytanie, kto poza Tobą startował w konkursie na szefa? Kiedy się ten
konkurs zakończył i jaką koncepcję pracy wydziału przedstawiłeś.

Kowlak

--
Kowlak