[Czuwaj] list do ZHP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 27 Maj 2008, 15:13:37 CEST

> Stary. Zaraz odezwą się głosy z ZHP, że oni mają rację, że my jesteśmy be,
> że powinniśmy, że bla bla. Worek pokutny na siebie pejcz na plecy i na
> kolanach. Zakład? :)
>
> g00rek

No i masz rację. Ja się na przykład odezwę i powiem, że oni mają rację.
Dlatego, że nasza władza wykonawcza bez zgody RN rzeczywiście podjęła pewne
zobowiązania (widzieliśmy to w sprawozdaniu ZHR na Zjazd).
Bo nasza władzuchna wykonawcza, Stary, to mistrzowie gry :-) Najlepsi
gracze! Nie pamiętasz w jaki sposób postępowali we wrześniu w Bydgoszczy?
Tylko czy "ograli" ZHR świadomie, czy podpisali kwit i dopiero potem
zorientowali się, że Związek nie dał im upoważnienia do podjęcia tak daleko
idących zobowiązań???
Oto jest pytanie.
W każdym razie wyszli na swoje, bo mogą się zasłaniać wstrętną władzą
uchwałodawczą i brakiem jej zgody na porozumienie.
Zapytaj na czacie :-)
SW