[Czuwaj] moje pytania

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 27 Maj 2008, 23:05:25 CEST

uciekam od zgiełku i będę podążał szlakami tatrzańskiej przyrody, pozostawiam po sobie pytania do Druha Krzysztofa, które przesyłam również do osób zajmujących się obsługą czatu z prośbą o przekazanie ich Gościowi, aby mógł zebrać niezbędne informacje i podzielić się nimi z uczestnikami czatu

jeżeli jakiś mały niedźwiadek nie zaprowadzi mnie do potoku i nie zrewanżuje się za śmierć swojego współbratymca, to wrócę i być może uda mi się przeczytać odpowiedzi chociaż na kilka z moich wielu pytań:

- jaki jest model zarządzania Głównej Kwatery, czy jest to model docelowy, a jeżeli nie - to do czego dążymy?
- jaki model zarządzania GK-a może zaproponować chorągwiom mającym problemy finansowe, które funkcje muszą być
zawodowe, które powinny, a które ze względu na problemy finansowe należy pełnić społecznie?
- za co odpowiada w Głównej Kwaterze Druh Grzegorz Woźniak, za co odpowiadał Druh Paweł Zygarłowski oraz kto
przejął jego obowiązki?
- czy pewne części uchwały Głównej Kwatery są objete klauzulą poufności, czy brak publikacji np. aneksu nr 2 do
"Regulaminu zatrudnienia i wynagradzania pracowników ośrodków samobilansujących się i zakładów wyodrębnionych ZHP"
to niedopatrzenie czy celowe działanie?
- czy Główna Kwatera przedłożyła projekty uchwał Radzie Naczelnej, jeżeli tak - mam prośbę o kilka słów, czego
dotyczyły?
- w jaki sposób Główna Kwatera wsparła do tej pory pracę komendantów i komend chorągwi w zakresie zarządzania oraz
organizacji?
- z budżetu wynika, że w obszarze Zarządzanie zarezerwowane są 3 etaty, kto obecnie pracuje na tych stanowiskach,
czym się dokładnie zajmują oraz mam prośbę, aby parę słów o nich powiedzieć?
- z budżetu wynika, że Wydział Nadzoru i Kontroli to jeden etat, kto w chwili obecnej jest zatrudniony na tym
stanowisku, czym się dokładnie zajmuje, jakie kontrole wykonał do tej pory, w czym pomógł ZHP, aby zmienić jakiś
element - proces na lepszy, mam prośbę, aby parę słów powiedzieć o tej osobie?
- w planach operacyjnych do Strategii są zadania, które wg harmonogramu powinny się całkowicie zakończyć do 31
marca 2008r. i w związku z tym mam 2 pytania:
+ jakich dokumentów brakuje w ZHP do lepszego, sprawniejszego działania, w których obszarach istnieją największe
niespójności?
+ czego dotyczą minima stron internetowych i jak wysoko środowisko harcerskie zaproponowało postawić poprzeczkę?
- jaki jest system nadzoru i kontroli Głównej Kwatery nad chorągwiami, czy jest on realny, czy pozostaje tylko na
papierze, jaki powinien być w przyszłości i co należało by zmienić w tym zakresie w statucie?
- ilu wolontariuszy pracuje w Obszarze Zarządzanie, czym się zajmują, kto nimi koordynuje na codzień, czy jest
zapotrzebowanie do pracy w tym obszarze wśród społeczników, jakie powinni mieć doświadczenie kandydaci najbardziej
potrzebni do pełnienia funkcji w tym obszarze?
- ile jest podpisanych w Głównej Kwaterze umów wolontariackich?
- jak współpracuje się komendantom chorągwi z obecną Główną Kwaterą, do czego udało się im przekonać GK-ę, do czego
udało się GK-ce przekonać komendantów chorągwi?
- na czym polega nadzór procesu przygotowania HAL'2008?
- czy Rzecznik Prasowy pełni swoją funkcję zawodowo, jeżeli tak to w jakim wymiarze?
- czy Druh jest zadowolony z dotychczasowo przeprowadzonych konkursów na poszczególne funkcje, z tego co pamiętam
mieliśmy do tej pory konkurs na Rzecznika Prasowego oraz Komendanta Polskiego Kontyngentu na Silesię?
- czy udało się już wykorzystać do pracy w GK kartę oceny, jaka jest reakcja pracowników i współpracowników na tego
typu narzędzie pracy?

mam nadzieję, że nie przegiąłem i nie stanowią one nietaktu lub zbytniej wścibskości, jeżeli tak, to proszę te
najgorsze pominąć

pozdrawiam

tomek