[Czuwaj] Moje spojrzenie...

thebest84 w wp.pl thebest84 w wp.pl
Śro, 5 Lis 2008, 20:13:25 CET

/Nie wiem po co Wy tkwicie. Ja wciąż mam nadzieję, że któregoś dnia
będzie lepiej. Chociaż przykład PZPN pokazuje, że to dość płonna
nadzieja. A obecna GK tylko w tym przekonaniu utwierdza. Bo właśnie po
nich można się było spodziewać więcej (z wyjątkiem druha Woźniaka).
- Kowlak

/Zatem ja jestem w ZHP po to, żeby wykonywać kawałek dobrej harcerskiej
roboty na swoim polu działania... i poprzez to wpływać na lepszą jakość
tejże organizacji. W myśl mniej więcej takiej zasady: raz na 2 lata
porządny KKK, po którym jest przeszkolone spore grono instruktorów; raz
na 2-3 miesiące poprowadzenie zajęć na innych formach kształceniowych,
wspieranie hufcowego sztabu kształcenia,...
Powiem szczerze, że nie wierzę w uzdrowicielską moc GK dopóki w
większości Chorągwi i Hufców w Polsce jest miernie...

Zgadzam się, iż oczekiwania względem obecnej GK mogły być ogromne...
Mnie te oczekiwania szczególnie przez pierwsze miesiące po Zjeździe
jakoś ominęły, ponieważ byłam przekonana, że jedynym kandydatem jest
Rafał Klepacz i to względem jego ekipy miałam oczekiwania...

Jeśli chodzi o /wybitnych członków RCŻ/...to wydaje mi się, że w RCŻ
byli instruktorzy zupełnie podobni do innych tzn. też ludzie...może
tylko łączyło ich "pragnienie" zmiany tej organizacji na lepsze...
(Myślę, że nawet byli instruktorzy którzy mieli wizję tejże zmiany np.
Robert Bokacki czy Jola Kreczmańska). Teraz niektórzy z nich - sami
zetknęli się z ponurą rzeczywistością  i widać,że  pewne rzeczy im
wychodzą lepiej inne gorzej...
Może rzeczywiście obecna GK nie zasługuje na specjalne pochwały, ale na
tak surowe oceny jak wielokrotnie pojawiające się na tej liście chyba
także niekoniecznie...

Pozdrawiam,
Magda