[Czuwaj] Problem z interpretacja Statutu - bohater hufca

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 11 Lis 2008, 22:02:24 CET

No wlasnie:
"4. Projekt nazwy oraz imienia należy przedstawić właściwemu komendantowi
(hufca, chorągwi) lub Naczelnikowi ZHP przed rozpoczęciem działań
określonych w punkcie 2.
Nazwę oraz imię przyjmuje uchwałą jednostka organizacyjna, przedstawiając
uchwałę wraz z uzasadnieniem komendzie harcerskiej, która tworzy lub
zatwierdza utworzenie jednostki."

Jednostka organizacyjna to Hufiec. Kto wiec przyjmuje uchwale: Zjazd, czy
Komenda?
Zjazd już podejmowal uchwale w sprawie rozpoczęcia kampanii bohater, wiec
kto teraz ma podjac uchwale o jej pozytywnym lub negatywnym zakończeniu?

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki