=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] Kurs wychowawc=F3w w Warszawie poszukiwany?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Czw, 13 Lis 2008, 20:51:04 CET

 > Gdyby ktoś słyszał o jakimś kursie w Warszawie dającym uprawnienia wychowawcy, najlepiej organizowanym przez środowisko harcerskie to wdzięczny bedę za info - mamy tam (w Wawie) studenta, harcerza, nie-instruktora któremu przydałyby się uprawnienia wychowawcy na obozy.
 > Pozdrawiam
 > Andrzej Rolewicz
 > Człuchów

Kiedyś takie kursy organizowała (w miarę regularnie) komenda Chorągwi Stołecznej. Ale nie wiem czy nadal organizuje.
Najlepiej żeby ten student sprawdzał co jakiś czas na  www.stoleczna.zhp.pl lub po prostu zadzwonił do sekretariatu chorągwi (kontakt na tejże stronie) i o to zapytał.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach,
Michał