[Czuwaj] Rada Naczelna 14-16 listopada 2008

Pon, 17 Lis 2008, 09:56:13 CET

Dnia 17-11-2008 o 09:53:15 Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał(a):

> Cenię sobie zdanie Ryszarda Rutkowskiego, choc nie zawsze się z nim
> zgadzam, jednak wolałbym znać wyniki głosowania wszystkich członków
> Rady. Może sobie wynotowałeś, a może choć stosunek głosów? To jest
> ciekawa informacja w moim przekonaniu.
> SW

Nie powiem oczywiscie, kto jak głosował, bo nie pamietam tego, nie
patrzyłem nawet. Nie pamiętam też stosunku głosów, ale było to znaczną
większością. O ile pamiętam protokolantem był Tomek Cieplucha, pewnie to
zapisał.

Weź też pod uwage, żże głosowano w sprawie uchwały składkowej, gdzie 36 zł
było tylko jednym z punktów, więc takie wynik może nie odzwierciedlać
stosunku członków RN do wysokości składki.

Ryszard