Re: [Czuwaj] Pobudka !!! / Nowy numer Pobudki (19) już jest!

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 20 Lis 2008, 11:58:16 CET

W dniu 20 listopada 2008 11:45 użytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com> napisał:

> Aha. I na Islandię na Roverway też pojechałbyś bez dotacji?

Kowlak. Oczywiście drużyna mogłaby zapracować na wyjazd - tylko
zajęłoby to o wiele więcej czasu i o wiele więcej pracy. To jest stara
dysputa - co jest lepsze?

W USA podatki są niskie, ale opieki socjalnej nie uświadczysz (to się
zmieni he he). W Szwajcarii podatki są niskie, ale za lekarza musze
słono płacić.

Za to w Szwecji, gdzie mieszka moja siostra, można zafundować sobie
wyjazd do tropików na koszt państwa, w celu "odstresowania", lub
przezwyciężenia depresji spowodowanej zachodem słońca o 15 :) Ale
podatki są horendalnie wysokie.

Ja nie opowiadam się jasno po którejś ze stron. Ja po prostu piszę, że
teorie liberalne (libertyńskie) oraz socjalne (czy socjalistyczne)
istnieją i mają sowje racje i inne definicje sprawiedliwości
społecznej.