Re: [Czuwaj] zawieszenie komendy chorągwi lubelskiej

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 28 Lis 2008, 11:06:17 CET

W dniu 27 listopada 2008 20:04 użytkownik Darek Brzuska <brzuska w mp.pl> napisał:

> Wiesz, Michał, ja prymitywny inżynier jestem, i głeboki sens Twojej ironii
> omija mnie o lata świetlne. Nie chwytam. Wytłumacz, proszę.
>
> mspanc

To takie hermetyczne było trochę :)
Jakiś czas temu z pewnymi ludźmi posługiwaliśmy się tą jakże
oldskulową piosenką (której wykonanie mam w wersji biesiadnej gdzieś
na płycie) do scharakteryzowania jednego z trech nurtów ale nie powiem
którego ;) do którego idealnie ona pasuje :)

Nie znam detali Lublina, ale z tego co wiem to Lubelski Okręg
Przemysłowy przoduje w produkcji betonu (oops, powiedziałem ;)