[Czuwaj] [OT] noclegi w wawie

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Śro, 8 Paź 2008, 11:57:08 CEST

W dniu 8 października 2008 11:39 użytkownik Pablo <pablo w people.pl> napisał:

> Moi  Drodzy, poszukuje noclegów dla mojej Drugiej Polowy w wawie na
> weekendy, okolice Pragi (SWPS)
>
> Jak ktoś zna jakaś tanią miejscówkę proszę o info, generalnie widzę, że jest
> straszny deficyt w tym temacie.

Okolice SWPS-u nie należą do najbezpieczniejszych  Jest tam kilka
squotów i artystycznych komun, przy których moglibyście się zaczepic.
Najporządniejszy tutaj:
http://www.scenalubelska.art.pl/images/cms/n_36_Lubelska_.jpg

Mysłę, iż moglibyscie pogadac o noclegu
To są telefony do ludzi z Komuny Otwock:
tel. +48 501 283 421
tel. +48 501 100 122
jest szansa że się dogadacie, zwłaszcza jeśli macie swoje karimaty  i
pomożecie przy czymś.

Jeśl obce Wam są te klimaty to polecam Hufiec Centrum.

--
s00