[Czuwaj] Nowe "Na Tropie"

Rafał Suchocki rafal w citygames.pl
Czw, 16 Paź 2008, 22:38:06 CEST

Już jest nowy numer "Na Tropie", a w nim:

Obóz na Mount Blanc
Po Silesii
Specjalności na konferencji
Watrowe podsumowania

Co jeszcze w numerze?

Nie jesteśmy ani lepszą ani gorszą organizacją. Każda ma swoją misję,
każda stara się ją wypełnić najlepiej jak potrafi. Przekonywać o tym,
że ktoś jest gorszy mogą tylko osoby o obniżonym poczuciu własnej
wartości.- Kłamstwa w ZHP demaskuje Rafał Klepacz

Przyjmuję do wiadomości, że czegoś nie wiem. Nie traktuję tego jako
końca świata. Postanawiam, że chcę się nauczyć. Słucham dalej. Notuję.
Konsultuję. Pytam. Wypowiedzi niewiele wnoszące lub oczywiste dla mnie
odrzucam. Wyjeżdżam. Wiem więcej.- Inspirowany muzyką Jakub Sieczko o
świadomości swoich niedoskonałości.

Postanowiliśmy skorzystać z Watry jak najpełniej, wycisnąć jak cytrynę
– chodzić na zajęcia, spotkania, koncerty, pokazy, siedzieć przy
ognisku, w kawiarence. Być z ludźmi i dla ludzi.- Kaja Filaczyńska z
Szekli o Primus Inter Pares dla Szekli.

Umiejętność powiedzenia „koniec" jest równie ważna jak zdolność
dążenia do postawionego sobie celu. Nie brnięcia, a właśnie dążenia.
Niestety przykład nie idzie z góry – komunikat „odchodzę" nadal
spotyka się z grymasem niezrozumienia wielu drużynowych/ szczepowych /
hufcowych – by nie iść w harcerskiej hierarchii dalej.- Filip Springer
o harcerskim dożywociu

Krzyż Lutosławskiego może nosić tylko ten, kto jest idealny, nie ma
nic na sumieniu. Wiadomo, że nikt taki prawdopodobnie się nie urodził
ani nie urodzi, bo do doskonałości dąży się całe życie! Jeżeli ktoś o
tym nie wie i pełen pychy założy Krzyż Lutosławskiego, umrze skoro
tylko zetknie się z jakąkolwiek niegodziwością wyrządzoną przez
harcerzy! – Ostatnie chwile Ostatniego Skauta w cyklu Wojtka
Pietrzczyka

A ponadto:
Czy jesteś martwą rybą?

Czy Ty też czytałeś komiks w blasku tegorocznej watry?

Co kryje się w playliście szefa HSR-u?

www.natropie.zhp.pl - NIE ZWLEKAJ, BĄDŹ NA TROPIE!