Re: [Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 22 Paź 2008, 10:42:08 CEST

W dniu 22 października 2008 10:30 użytkownik Michał Szyndel
<szyndel w gmail.com> napisał:

> g00, proszę Cię. Jesteś ostatnią osobą, po której spodziewałbym się
> takiego tekstu.
> Jeżeli ktoś nie wie, bo odsyłam do Johna Googla. Polecam pojęcia
> usability, indeksowanie, dostępność itp.
> A - fajne są też statystyki z których wynika, że użytkownicy nie lubią
> stron we flashu...
>
> pozdrawiam,
> hajder
>
> ps. tak, uważam, że da się osiągnąć ten sam efekt bez flasha.

No to źle myslałeś :)
Bo tendencja jest obecnie zupełnie inna. Po lekkim odwrocie full flash
wraca z całą mocą. Z prostego powodu - rozwinięcia się łącz
szerokopasmowych. Web 3.0 to (oprócz treści na komórki) w dużej mierze
video - filmy wmontowane niejako w treść. A to flash właśnie. Dużo
projektów którymi ostatnio zarządzałem to witryny full-flashowe
właśnie. Trochę prywaty:

http://p-c.pl
http://wilkinson.com.pl
http://ibuprom.com.pl/wyprawa

czy też ze strony konkurencji:

http://lenor.pl

no i trochę z zagranicy:
http://www.pilotrussia.ru/flash/
http://dreft.ru/

I wiele innych.
Oczywiście trzeba znać cel. Strona która odiwedza się regularnie nie
powinna być wykonana w tej technologii. Po prostu zbyt ciężko się z
tego korzysta i zarządza treścią. Natomiast strona typu reklamowego -
jak najbardziej.

I jeszcze raz - to nie tyle moja opinia (choć także) tylko realny
trend. W "branży" ;)

Ot co.