Re: [Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Śro, 22 Paź 2008, 11:26:53 CEST

W dniu 22 października 2008 10:21 użytkownik Michał Szyndel
<szyndel w gmail.com> napisał:

> Nie wczytywałem się jeszcze w treść, ale pierwsze wrażenie robi genialne.
> Niestety... wzór do naśladowania to na pewno nie będzie. Nie robi się
> całych stron we flashu...

We flashu sa strony dla rodziców i potencjalnych członków. Tam raczej
niewiele będzie się zmieniać.

Czuje się w obowiązku dodać, iż ani ja ani g00 nie przyłożyliśmy ręki
do powstania tej strony.
Jej premiera była nawet dla nas niespodzianką :)

Cała chwala przypada nowej komendzie i zespołowi promocji.
--
s00