Re: Re:[Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 22 Paź 2008, 13:23:39 CEST

W dniu 22 października 2008 13:21 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Tysiace stron na www.republika.pl nie działa na flashu.
>
> Także zawodowo korzystam ze stron które z zasady nie działają we flashu.
> Wiec na co mi flash ?

Czesiu. To trochę jakbyś wjechał rowerem na autostradę i pytał po co
ci winieta. I powiedział że po osiedlu jeżdżą dziesiątki rowerów bez
naklejek na przednią szybę :]

Strony na republika.pl to zazwyczaj amatorskie dziełka różnych osób i
niech sobie istnieją. Ale mówimy o zupełnie innej lidze.
Może ja mam zboczenie w inną stronę, ale mnóstwo stron w sieci
korzysta z flasha i jest to już standard ot co.