[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 48, Numer 16

słuchacz anka45 w autograf.pl
Śro, 22 Paź 2008, 14:25:44 CEST

>http://www.pardon.pl/artykul/6598/seks_-_nowa_sprawnosc_harcerzy
>
>A u nas co? Dalej udajemy że problemu nie ma? Drużyny mono wszystko
>załatwią? A może harcerz nie myśli o seksie tylko o niepodległości? :)

>g00rek

chyba udajemy
uważam, że drużyny "mono" jeszcze bardziej pogłębią "problem" ponieważ wszystko co zakazane jest bardziej pożądane. Co do sprawności...wydaje mi się że w społeczeństwach przez nas nazywanych cywilizowanymi sprawnośc taka moze wywoływac zażenowanie oraz konflikty. Co nie oznacza że tematu nie ma. Myślę, że po prostu warto poruszać te kwestię na zbiórkach poczynając od harcerzy starszych (zwracając uwagę na ich potrzeby oraz poziom rozwoju każdego z osobna jak i całej grupy wiekowej z którą przebywa)

"[harcerz, jak i harcerka oczywiście]Sprawy płci traktuje poważnie i odpowiedzialnie" - komentarz hm. S. Mirowskiego do punktu 10

Słuchacz