Re: [Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

Pawel yeti2ky w poczta.fm
Śro, 22 Paź 2008, 15:17:19 CEST

 "Robert Majer" napisał
> Całkiem ładne jeżeli jeszcze spełniała by minimalne wymagania dla
> stron internetowych w ZHP było by cacy.

Nie mogę, chciałem się powstrzymać ale nie mogę. Robert na tej zasadzie
można próbować przyczepić się do wszystkiego...
Strona jest jak na nasze zhpowskie nowatorska i przemyślana (co zdarza się
nieczęsto). Takie strony właśnie i takie podejście powinniśmy promować a nie
czepiać się minimum.
Wybacz ale IMHO ważniejszy jest przekaz strony i jej atrakcyjny wygląd.

Co do wcześniejszych wątków to na Firefoxie 3.1 działa bez problemu każdy
dział.

> --
> Robert Majer

Paweł "YETI" Lach