Re: Re:[Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

harclot harclot w poczta.onet.pl
Śro, 22 Paź 2008, 16:51:27 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Szyndel" <szyndel w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, October 22, 2008 3:57 PM
Subject: Re: Re:[Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

> Popełniłeś właśnie bzdurę jakich mało. Nie mogę w tej chwili znaleźć
> statystyk, ale ponad 90% internautów MA flash.

Prawdopodobmie masz rację.
Ale moja subiektywna niewatpliwie ocena wynika
np. z tego z czym zetnałem się w znanych mi firmach
oraz pracowniach komputerowych szkół
oraz w moim kregu znajomych.

W uproszczeniu - strony dla młodziezy - raczej tak
strony dla rodziców - juz niekoniecznie.

Ale nie twierdze ze mam rację.
taka jest moja subiektywna ocena.

Czesław