Re: [Czuwaj] skład GK

Mateusz Cebula onionek55 w wp.pl
Pią, 31 Paź 2008, 12:20:02 CET

Dnia 31-10-2008 o godz. 11:42 Grzegorz Całek napisał(a):
> PS: Do Materusza: program jest ważny, bardzo ważny, najważniejszy, ale to
> nie powód, aby nie mówić o sprawach prawnych. Argumenty, że dyskusja o
> jednym wyklucza rozmawianie o drugim są takie sobie.

Oczywiście, że nie wyklucza, wcale tak nie pisałem :) Ale chyba
wartałoby też zastanowić się co dalej z programem, a kwestie prawne
swoją drogą wyjaśnić.
Mateusz

FREE SKI. Otwieramy sezon narciarski!!! Atrakcyjne oferty ze
ski-passem w cenie. Austria od 590zł, Francja od 348zł.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fzima.wycieczki.wp.pl&sid=533