Re: [Czuwaj] skład GK

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 31 Paź 2008, 12:49:16 CET

W dniu 31 października 2008 12:32 użytkownik Rafal Bednarczyk
<rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał:
> widze, ze do poziomu Waszej racji stanu
> urosl problem, czy aby ZHP nie zostanie
> zagrozone moim członkostwem w GK.
> Oj co by to się stalo, gdybym tak zostal
> rzeczywiscie czlonkiem zarzadu - może byscie
> oglosili jakis konkurs na opowiadanie
> science fiction lub katastroficzne
> pod takim tytulem?
> Kowlak na pewno by chetnie ufundowal cenne
> nagrody.
>
> Odpowiadajac na pytanie: nie, konsekwetnie
> od momentu decyzji zjazdu nie zostalem
> (mimo kolejnej okazji) czlonkiem GK ZHP.
>
> Mam nadzieje, ze teraz wszyscy zainteresowani
> [...]

A szkoda. Bo zupełnie naturalną sytuacją byłaby ta, że jednak
zostaniesz członkiem zarządu. I ja chciałbym żeby tak było. I nie
dlatego, żebyś nie uniknął oceny (jak to wymyślił g00) tylko dlatego,
że jesteś bardzo ważnym i aktywnym członkiem tego zarządu de facto,
więc warto żebyś był nim też de iure. Tym bardziej, że mógłbyś wtedy
pokazać zjazdowi ZHP, że pomylił się co do oceny Twojej osoby.
Co do zagrożeń. Doprawdy... Skoro członkiem zarządu jest dh Woźniak to
chyba nie można mówić o tym, że czyjekolwiek członkostwo może zagrażać
ZHP. Trudno wyobrazić mi sobie bardziej nieodpowiednią osobę.

--
Kowlak