Re: [Czuwaj] "Wy nie macie takiego luksusu. Wy pracujecie stale w słońcu i w deszczu."

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 1 Wrz 2008, 23:16:16 CEST

W dniu 1 września 2008 23:12 użytkownik s00hy <suchy w harcerstwo.net> napisał:
> Polecam szczerze:
> http://ph.specjalnosci.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0040,0001&id=7023
>
> O gustach się nie dyskutuje, ale film "Wysłannik przyszłości", zdobywca
> Złotej Maliny w kategoriach:
>
> Najgorszy film
> Najgorszy aktor
> Najgorszy reżyser
> Najgorsza piosenka
> Najgorszy scenariusz
>
> uważam za kwintesencje kiczu. Prawie jak listonosz będący "gwarancją tego,
> że ZHP nie utonie w nowoczesnych gadżetach".

Chciałoby się rzec: List piszesz długopisem? Nowoczesnym długopisem??!

:)

g00rek

P.S. O wszechobecnym w ZHP kiczu i patosie pisałem już nie raz, więc
się powstrzymam. Ale trudno uwierzyć, że to nie pastisz jakiś, albo
parodia :)