Re: [Czuwaj] "Wy nie macie takiego luksusu. Wy pracujecie stale w słońcu i w deszczu."

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 1 Wrz 2008, 23:53:30 CEST

W dniu 1 września 2008 23:47 użytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com> napisał:

> To robocza wersja jest. A niee to nie ta GK miała robocze wersje.
>
> A przy okazji. G00 czy ktoś z GK skontaktował się z Tobą po rezygnacji z
> funkcji szefa zespołu mundurowego?

Kowlaczku. Skoro przez tyle czasu nikt nie skontaktował się kiedy
CHCIAŁEM coś robić, to czemu ma teraz nagle pilnie kontaktować się
kiedy już nie chcę? :)))