Re: [Czuwaj] oświadczenie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 09:37:51 CEST

W dniu 2 września 2008 09:34 użytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com> napisał:
> W dniu 2 września 2008 09:31 użytkownik Michał Szyndel

> Stocznia? jest
> Statek zakopany w centrum miasta? jest
> Dni morza? są
> zasadniczo statki? są
>
> Wniosek. Są z nad morza. Proszę Cię Michał żebyś nie próbował dyskutować z
> oczywistościami.

Michał - nie próbuj. Od kilku lat próbujemy przekonać Anię B. że jest
znad morza i mamy już setki argumentów. Zlot Żaglowców, Morze
Szczecin, ech, nie chce mi się teraz ich nawet wypisywać. Pozatym
widział ktoś zalew nie oddzielony porządnie od morza? Phi. To już
Zatoka Gdańska jest lepiej oddzielona :))