[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 13:11:17 CEST

W dniu 2 września 2008 13:01 użytkownik Lucjan Brudzyński
<lucbru w wp.pl> napisał:

> Tu akurat trudno znowu się nie zgodzić.

No własnie Cyryl, nietrudno.
Bo powtórzę jeszcze raz - my byliśmy przekonani, przygotowani, gotowi
do objęcia tych obszarów. Mieliśmy kompetentnych ludzi, którzy byli w
pełni świadomi czego się podejmują. Spotykaliśmy się od roku, jeżdżąc
po Polsce za prywatne pieniądze i obmyślając co z tym wszystkim
zrobić. Nie będąc wcale pewni tego czy wogóle będzie szansa
startowania.

I zrozum nie mieliśmy zbytnio ochoty zabierać z pewnych stanowisk
gotowych, przygotowanych ludzi i zastępować ich innymi, li tylko w
imię jakiejś mitycznej równowagi. Równowagi czego? Niby romantyków i
pozytywistów, choć ten podiał wielu z was wyśmiało i wyszydziło?

Oddać stanowiska ludziom którzy nie mają do tego głowy, nie mają na to
czasu? No i proszę, mieliśmy rację!

Cóż, niektórzy jednak chcieli szukac kompromisu. Ja, przekonany o
wyższości merytorycznej Doroty, powiedziałem otwarcie że mogę
"ustąpić" jej miejsca. No ale jak widać oprócz wiedzy merytorycznej
trzeba mieć jeszcze czas i pomysł...

Jak napisał w międzyczasie Kowlak - sprzeciw drugiej strony odbył się
tylko dlatego że nie chcieliśmy Rafała, ponieważ jego wizja polityki
zagranicznej zupełnie nie zgadzała się z naszą. Różne teksty o
stosunku do WOSMU (do którego jakoby szliśmy na kolanach), czy
rozdawanie ulotek o II WŚ na Jambo tylko podtrzymało nasze zamiary.

I otóż to z powodu tego jednego stołka stało się jak się stało.

Powtórzę Cyryl, byliśmy do tego objęcia władzy cholernie przygotowani.
Trochę się baliśmy, trochę przytłaczała nas ta wielka
odpowiedzialność, ale mieliśmy za sobą miesiące dyskusji i
pryzgotowań, mielismy zaplanowane następne lata.

I cieszę się, że ten teatr marazmu odbywa się bez naszego udziału.