[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 13:44:24 CEST

Cyryl, na Boga! Ale o jakim dogadaniu się mówisz? Jedyne, co było
przedmiotemrozmowy, to wspólny front przeciwko "betonowej ekipie" - nasz i
"romantyków". Nigdy nie było mowy o tym, że wystartujecie ze swoją ekipą.
A jeśli chodzi o zlot - były rzeczywiście rozmowy, bardzo zresztą
konkretne. Rozmawiałeś ze mną wraz z druhem Rafałem. I cena była prosta -
za poparcie Rafał B. w  GKa jako zagraniczny i skarbnik za 20 tysi
miesięcznie. Ale nawet wtedy nie było mowy o tym - bo jak nie to wystawimy
swoich.

Była. Na parkingu. Byłeś z Kasią, a ja z Przemkiem.
Oczywiście mówiłem wtedy we własnym imieniu i z własnego przekonania, ale
jak widać racje miałem.
Cyryl.