[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 15:08:13 CEST

2008/9/2 Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl>:

> No ja np. byłem delegatem. Pamiętam Cię doskonale - jesteś synem Grażyny
> nie?
> --

Jak najbardziej.
Odpowiadając jeszcze na Twojego maila. Też uważam, że napiętnowanie
nieuczciwych zagrań na zjazdach. Sam zrobiłem to w swoim środowisku,
dokładnie i dobitnie opisując przebieg naszego zjazdu chorągwi (dwóch
późniejszych zresztą też). Mimo to wydaje mi się, że na tej liście
zrobiono już wszystko co można. Nadal są pytania bez odpowiedzi, ale
tutaj trzeba by oczekiwać wypowiedzi Naczelniczki, Doroty i innych
osób, które przecież nie zniżą się do nieoficjalnego kanału
komunikacji.
Należy bezwzględnie piętnować działania nieuczciwe, niezgodne z
zasadami naszej organizacji. Ale nie zawsze się da, bo przecież nawet
w ewidentnej kwestii znajdzie się obrońca, który powie, że to wszystko
nieprawda. Rok po zjeździe jest chyba za późno na roztrząsanie tematu,
chociaż mam cichą nadzieję, że ta sprawa kiedyś się całkowicie
wyjaśni.

pozdrawiam,
hajder