[Czuwaj] Re: Nowa osoba w GK

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 22:39:05 CEST

2008/9/2 Anna Miszczak <ania.poziomka w wp.pl>:

> ----- Original Message ----- From: "Michał Szyndel" <szyndel w gmail.com>
> Subject: Re: [Czuwaj] Re: Nowa osoba w GK

> Za pozwoleniem - my lę, że niepotrzebny i nieelegancki tekst. I chyba już
> wystarczy, prawda?
>
> zniesmaczona Anka Miszczak

Pewnie, że niepotrzebny. Tylko nie rozumiem dlaczego Sikor próbuje
dowodzić, że list Marka ma sens i głębię, skoro każdy kto go czyta
parska śmiechem. A na pewno młodzi ludzie, co sam sprawdzałem.
O GK też można powiedzieć, że nie ma czasu, bo ratuje gorejący
Związek. Ale ta teoria też się trochę kupy nie trzyma. Nawet bardzo.

Przesadziłem - przepraszam.

pozdrawiam,
hajder