[Czuwaj] Re: Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 3 Wrz 2008, 10:19:27 CEST

W dniu 3 września 2008 09:11 użytkownik Michał Szyndel
<szyndel w gmail.com> napisał:

> Trochę znam, może niewiele. Nie wracajmy do dyskusji, czy działania
> ZHP są skierowane do starszyzny - o ile pamiętam specjalności są
> główne dla wędrowników.

Bo starszyzna nie jest metodyczną grupą do której kieruje się program.
Program kieruje się do zuchów, harcerzy, HS i wędrowników. Starszyzna
nie jest grupą wiekową którą wychowujemy, ewentualnie pomocnikami
instruktorów.

Czas to chyba zrozumieć.

I przepraszam TO jest naturalność????

Od kiedy? Wędrownicy to ludzie którzy mają mieć jak największy styk z
rzecywistością. Przez co? Przez taki kiczowaty i wydumany ton? Przez
wynoszenie tej specjalności do jakiejś niebotycznej rangi i
wypisywanie podobnych bzdur??

LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ, BŁAGAM. Zejdźmy z harcerstwem na ziemię!!
Przecież filmy amerykańskie ze sowim kiczem i patosem są tu niczym, po
prostu niczym.

I jeszcze raz, jeszcze raz przeczytajcie ten list choćby
gimnazjalistom. PARANOJA.

A my się dziwimy, że harcerze uważani są za freaków. Łech. Po męskiej
stronie dzielni listonosze dostarczający pod ostrzałem pocztę, a po
żeńskiem stronie hafciarki z nóżkami na bok które z pięknym lalala
przyozdabiają im torby na listy.

DŻIZAS.