specjalnosci=Re: [Czuwaj] Re: Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 3 Wrz 2008, 10:57:05 CEST

W dniu 3 września 2008 10:52 użytkownik Michał Szyndel
<szyndel w gmail.com> napisał:

> Napisałem głównie z pełną świadomością, że mogą nimi pracować też
> pozostałe grupy wiekowe i rozpoczęcie intensywnej pracy ze
> specjalnościami jest wskazane u HSów. Ale na pewno mnie oświecisz, że
> już zuchy wykazują ogromne zaangażowanie i chęć specjalizacji w
> dziedzinach przydatnych w dorosłym życiu.

Oficjalnie nie ma gromad specjalnościowych.

"1.4	Specjalności harcerskie są realizowane przez drużyny, kręgi,
zastępy i kluby specjalnościowe - określane w niniejszym dokumencie
jako środowiska specjalnościowe - skupiające harcerzy, harcerzy
starszych, wędrowników, instruktorów i działaczy."